SMLUVNÍ PODMÍNKY

pro pořádání kurzů a zkoušek z profesní kvalifikace

I. Smluvní strany

Smluvními stranami jsou:

  • 1. provozovatel: Školící centrum Teint s.r.o., Dobrovského 1762/22, 276 01 Mělník, IČ: 17965004 (zapsána v OR spis. zn. C 379404/MSPH vedená u Městského soudu v Praze) a 2. objednatel (osoba přihlášená na kurz, po zahájení kurzu účastník)

Objednatelem přihlášením na kurzy potvrzuje, že byl seznámen s těmito podmínkami a tyto podmínky bude respektovat.

II. Předmět smlouvy

  • Předmětem plnění je výuka rekvalifikačních, profesních, vzdělávacích a doplňkových kurzů a dále provádění zkoušek profesní kvalifikace.
  • Provozovatel se zavazuje zajistit rekvalifikační kurz nebo jiný kurz dle nabídky provozovatele v souladu s potvrzenou přihláškou objednatele při naplnění minimálního počtu osob na kurz a na základě včasné úhrady kurzovného a umožnit objednateli účast na takovém kurzu.
  • Objednatel je povinen se seznámit s učebním plánem kurzu, nebo zkoušek, popisem kurzu, zkoušek a dalšími informacemi týkajících se osnov, výuky na kurzu a vybavení kurzu, uvedených u každého konkrétního kurzu na stránkách.
  • Vyplněním přihlášky na kurz (elektronicky prostřednictvím objednávkového systému, e-mailem nebo osobně přímo ve školícím centru (po předchozí dohodě) objednatel nemá právo na změnu výše uvedeného dle svých potřeb a požadavků. Uhrazením zálohy na kurz souhlasí objednatel s těmito obchodními podmínkami.
  • Objednatel se zavazuje včas uhradit provozovateli celou cenu za účast na kurzu ("kurzovné") podle aktuálního ceníku a pokynů provozovatele. Místo na kurzu je závazně rezervováno až po úhradě rezervačního poplatku podle pokynů provozovatele. Pokud není rezervační poplatek uhrazen do doby uvedené v pokynech provozovatele, nevzniká objednateli nárok na závaznou rezervaci. Objednané místo je poté uvolněno dalšímu zájemci. Pokud si přejete vystavit fakturu na firmu, sdělte nám fakturační údaje nejpozději do 7 dní od zaplacení první zálohy. Později již není možno fakturu za kurz měnit.
  • Počet účastníků kurzu pro jejich realizaci činí minimálně 2 osoby. V případě zrušení kurzu z důvodu nedostatku účastníků je účastníkům nabídnut náhradní termín.

III. Vznik smluvního vztahu

  • Objednávku účasti na kurzu lze učinit elektronicky, prostřednictvím objednávkového systému (přihláška na kurz) na www.teintstudio.cz.
  • Po zadání objednávky prostřednictvím objednávkového systému na internetových stránkách provozovatele je zaevidování přihlášky potvrzeno obratem (nejpozději do 3 pracovních dní). Podrobné informace jsou odeslány do 3 pracovních dní od doručení zájmu o kurz na e-mail objednatele, který je uveden v přihlášce. Potvrzení objednávky obsahuje výzvu k úhradě kurzu s údaji k provedení platby kurzovného a výzvu k potvrzení zájmu o kurz. Bez potvrzení závazného zájmu a včasného zaplacení registračního poplatku do termínu splatnosti, který je uveden v potvrzovacím e-mailu, není místo na kurzu závazně rezervováno.
  • V případě žádosti o uhrazení Úřadem práce je nezbytné mít žádost schválenu minimálně 30 dní před začátkem kurzu a zaslat Potvrzení o schválení kurzu. Pokud není žádost Úřadem práce schválena minimálně měsíc před začátkem kurzu, je místo na kurzu možné dále rezervovat pouze úhradou rezervačního poplatku uchazečem. Žádáme uchazeče o kurz, které žádají o úhradu Úřadem práce, aby žádali s dostatečným předstihem. Úřad práce má na schválení až 30 dní, proto doporučujeme žádat minimálně 60 dní před začátkem kurzu. Účastník kurzu, kterému hradí kurz ÚŘAD PRÁCE se zavazuje uhradit kurz podle těchto obchodních podmínek, pokud kurz přeruší a Úřad práce kurz neproplatí, sám ze svých zdrojů.
  • Smluvní vztah mezi provozovatelem a objednatelem (dále "smlouva") nabývá účinnosti, nevyplývá-li z e-mailové nebo jiné písemné komunikace jinak, potvrzením zájmu odpovědí na e-mail s informacemi kurz a současně okamžikem úhrady peněz na účet provozovatele a to za podmínek upravených těmito Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů, není-li sjednáno písemně jinak. Písemná smlouva se neuzavírá, podmínky smluvního vztahu jsou určeny těmito smluvními podmínkami a objednatel s těmito smluvními podmínkami uhrazením zálohy za kurz souhlasí.
  • Úhradou kurzu (uhrazením první zálohy) objednatel potvrzuje, že souhlasí s těmito Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů a objednatel je se seznámen s učebním plánem kurzu, nebo zkoušek, popisem kurzu a dalšími informacemi týkajících se osnov, výuky na kurzu a vybavení kurzu, uvedených u každého konkrétního kurzu.

IV. Cena – kurzovné

  • Cena kurzu je vždy uvedena u jednotlivých kurzů, na které se objednatel odesláním vyplněné přihlášky přihlašuje.
  • Objednatel se zavazuje uhradit provozovateli kurzovné ve výši stanovené v nabídce provozovatele zveřejněné na těchto webových stránkách , které je platné v době učinění objednávky objednatelem.
  • Pokud má objednavatel dohodu s Úřadem práce bude kurzovné hrazeno Úřadem práce. V tomto případě je objednatel povinen doručit smlouvu provozovateli nejpozději 30 dní před začátkem kurzu. Pokud nebude kurz uhrazen Úřadem práce, je povinen uhradit cenu kurzovného student a to nejpozději do 30 dní od výzvy zaslané provozovatelem kurzu. Po ukončení kurzu je účastník kurzu povinen doručit Osvědčení o profesní zkoušce a Potvrzení o složení závěrečné zkoušky na příslušný Úřad práce.
  • V případě neuhrazení určeného kurzovného (záloha na kurz) nenabývá smlouva účinnosti.
  • Zákazník se zavazuje uhradit kurzovné (zálohu na kurz) bezhotovostním převodem na účet provozovatele v souladu s pokyny provozovatele uvedenými v potvrzení objednávky.
  • Není-li kurzovné uhrazeno provozovateli řádně a včas, nevznikají zákazníkovi ani příjemci služeb jakákoli práva ze smlouvy. V takovém případě je provozovatel oprávněn odmítnout zákazníkovi účast na kurzu.
  • Vyplněním a odesláním přihlášky je objednatel zařazen do evidence zájemců, místo na kurzu se rezervuje až po zaplacení kurzovného (zálohy). Pokud si přejete vystavit fakturu na firmu, sdělte nám fakturační údaje nejpozději do 7 dní od zaplacení první zálohy. Později již není možno fakturu za kurz měnit.
  • V případě, že se objednatel (účastník kurzu) neúčastní objednaného kurzu, na který byla zaplacena záloha (celá kupní cena) nebo ukončí kurz předčasně , je povinen uhradit celou částku za objednaný kurz, a to nejpozději do doby splatnosti. Počet míst na kurzu je limitován a případné nenastoupení na kurz nebo přerušení kurzu studenta neumožňuje obsazení místa náhradníkem. Předčasně ukončení kurzu ze strany objednatele nemá vliv na povinnost uhradit celou částku objednaného kurzu. Kurz je po dohodě možné přerušit maximálně na 6 měsíců. Žádost o přerušení je možno podat pouze při dodání lékařského potvrzení na e-mail:kosmetika@teintstudio.cz, popř. s dalších závažných důvodů, a to nejpozději 7 dní od přerušení kurzu.
  • V případě uplatňování slev na kurzy (např. plynoucích z účasti na rekvalifikačních kurzech ve výši 20%) je povinen tyto slevy uplatnit zájemce o kurz nejpozději při přihlášení na kurz. Později nelze tuto slevu akceptovat.

V. Práva a povinnosti smluvních stran

  • Účastníci kurzu jsou povinni po dobu konání kurzu dodržovat pokyny provozovatele a jeho lektora.
  • Účastník kurzu je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo konání kurzu. Nedostavením na kurz nevzniká nárok na náhradu učebních lekcí ani vrácení kurzovného. Náhrady učebních bloků v jiném termínu jsou možné pouze v případě dlouhodobé nemoci, v tomto případě musí účastník kurzu dodat lékařské potvrzení a to nejpozději do 14 dní od prvního učebního bloku, na kterém nebyl přítomen, a to na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz.
  • Účastníci kurzu jsou povinni dodržovat pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
  • Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníky, kteří porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví či pokyny lektora a ty, u kterých lze důvodně předpokládat, že jsou pod vlivem drog nebo omamných látek. V takovém případě nemá účastník kurzu nárok na vrácení kurzovného ani jeho části. Případné vyloučení lektorem kurzu je nezbytné oznámit účastníkovi e-mailem nebo písemně.
  • Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníka/y, kteří svým nevhodným chováním narušují průběh výuky, neplní pokyny lektora a nespolupracují při výuce . Takový účastník bude vyzván nejdříve k nápravě ústně, po opakovaném narušování výuky, nebo nerespektování požadavků lektora bude upozorněn písemně a následně při dalším porušování z kurzu vyloučen, bez nároku na vrácení kurzovného nebo jeho části.
  • Účastník kurzu prohlašuje, že je, stejně jako příjemce služby, zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování kurzu.
  • Účastník kurzu či příjemce služby je povinen před zahájením kurzu informovat lektora o případných zdravotních omezeních (alergie apod.), kterými trpí a které je třeba zohlednit v průběhu kurzu. Účastník rekvalifikačních kurzů je povinen předložit potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vybrané profese, a to nejpozději při prvním učebním bloku kurzu.
  • Účastník kurzu je povinen strpět práci ostatních účastníků na jeho osobě. Účastník kurzu nesmí během trvání kurzu podstoupit estetická ošetření, která by mu znemožnila aktivní účast na kurzech v roli studenta nebo modelu (zakázány jsou zejména čerstvé výplně a botox (1 měsíc), permanentní make-up, tetování, prodloužené řasy atd. Takovéto omezení je důvodem pro vyloučení z kurzu bez náhrady.
  • Provozovatel neručí za věci účastníků kurzu či příjemce služby přinesené do provozovny nebo na jiné místo konání akce pořádané provozovatelem.
  • Provozovatel kurzu se zavazuje vést kurz dle jeho popisu poskytnout objednatelům kurzu pracovní pomůcky a přístroje a vše potřebné k výuce daného konkrétního kurzu, není-li podmínkách kurzu uvedeno jinak, o ukončení kurzu vystavit a předat absolventům kurzů certifikáty, nebo osvědčení o účasti v kurzu, v případě zkoušky osvědčení o absolvování zkoušek.
  • Provozovatel kurzu obeznámí účastníky kurzu s pravidly bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště upozorní na nutnost dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
  • Provozovatel kurzu zabezpečí možnost přístupu do výukových prostor všem účastníkům kurzu 10 minut před zahájením kurzu.
  • Výuka rekvalifikačních kurzů a profesních kurzů směřuje k přípravě pro zkoušky z profesní kvalifikace. Rekvalifikační kurzy jsou akreditované Ministerstvem školství. Obsah kurzu je stanoven popisem kurzu na těchto webových stránkách.
  • Konání zkoušek z profesní kvalifikace je dáno podmínkami Ministerstva zdravotnictví.
  • Účastníci kurzů pracují vzájemně na sobě. Zdržte se prosím během kurzů aplikací výplní, permanentního make-upu a dalších kosmetických ošetření. Pro váš další profesní život je nezbytné se nejen naučit všechny nezbytné postupy, ale také si ošetření vyzkoušet na sobě, abyste svým budoucím klientkám mohly poskytnout informace. Na kurzech pracujete s kosmetickou značkou Alissa Beauté, která má požadované certifikace zdravotní nezávadnosti.
  • Účastník kurzu se účastní objednaných učebních bloků, které jsou vypsány pro konkrétní typ kurzu. Pokud se se nemůže učebního bloku účastnit, tak je nezbytné zaslat omluvenku nejpozději do začátku konání příslušné lekce kurzu na telefonní číslo uvedené v důležitých informacích, které dostává na prvním učebním bloku.
  • Přihlášky na profesní zkoušky nebo případné změny probíhají nejpozději do 14 dnů před plánovaným ukončením kurzu, kdy je studentovi zaslán e-mail s informacemi o konání profesní zkoušky. Termín profesní zkoušky je nezbytné potvrdit odpovědí na příslušný e-mail. Pokud student termín nepotvrdí, tak nebude přihlášen na MZ a zkoušku nemůže konat. Pokud student nepožádá o změnu termínu zkoušky na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz nejpozději do 14 dnů před plánovaným ukončením kurzu, tak mu zaniká nárok na profesní zkoušku v ceně kurzu. Pokud bude mít student zájem se na profesní zkoušku přihlásit později, tak je stanoven poplatek 3 500,- Kč za náhradní termín profesní zkoušky. Cena náhradního termínu zkoušky musí být uhrazena nejpozději 7 dnů před dnem konáním profesní zkoušky.

VI. Zrušení kurzu ze strany provozovatele a zrušení účasti na kurzu objednavatelem

  • Provozovatel je oprávněn, s čímž objednatel souhlasí, kdykoliv zrušit konání kurzu a to zejména v těchto případech:
  • kurz není obsazen minimálně dvěma osobami;
  • lektor nebude schopen z důvodu pracovní neschopnosti či jiného závažného důvodu zajistit vedení kurzu
  • konání kurzu bude bránit jiná závažná překážka (např. havárie v provozovně, vyšší moc). V případě vyšší moci (epidemie, vichřice, nouzový stav vyhlášený úřady České republiky atd.)
  • V případě, že ze strany provozovatele kurzu dojte ke změně termínu kurzu, nebo zrušení kurzu z důvodu neobsazenosti kurzu podle těchto podmínek, je provozovatel povinen objednavateli nabídnout nový termín. V případě nenabídnutí nového termínu kurzu provozovatel navrátí plnou částku kurzovného objednateli. V případě zrušení termínu kurzu ze strany provozovatele kurzu z důvodu závažné překážky, např. havárie v provozovně, nemoc lektora atd. nebo z důvodu tzv. vyšší moci (např. epidemie, vichřice, vyhlášení nouzového stavu apod.) nabídne provozovatel objednateli kurzu náhradní termín kurzu. V tomto případě nemá objednatel nárok na vrácení kurzovného. V případě tzv. vyšší moci (např. epidemie, vyhlášení nouzového stavu atd.) je provozovatel oprávněn nahradit teoretické okruhy online – distanční formou. V případě tohoto způsobu výuky je objednatel povinen si vyzvednout studijní materiály na provozovně provozovatele v předem určených termínech před začátkem kurzu. O změně časové nebo organizační bude objednatel informován e-mailem.
  • Objednatel, či příjemce služby může svou účast na odborném kurzu zrušit, případně přehlásit na jiný termín, nejpozději 1 měsíc před termínem konání kurzu a to e-mailem na: kosmetika@teintstudio.cz. U profesních a rekvalifikačních kurzů lze žádat o změnu rozšíření kurzu (odborného kurzu) nejpozději 1 měsíc před začátkem profesního nebo rekvalifikačního kurzu. Vybraný typ rozšíření kurzu je závazný. Kurzy v rozšíření rekvalifikačních a profesních kurzů lze měnit po dohodě za jiné kurzy (vždy tak musí být učiněno 1 měsíc před konáním rozšířeného kurzu). Za kurzy v rozšíření rekvalifikačního (profesního kurzu) se při zrušení kurzu objednatelem úhrada nevrací (lze měnit termín na žádost minimálně 1 měsíc před konáním odborného kurzu z rozšíření), kurzy z rozšíření nejsou samostatnými kurzy, ale jsou zahrnuty se zvýhodněním v ceně rekvalifikačního (profesního kurzu).
  • V případě, že objednatel nemůže na odborný kurz nastoupit ze zdravotních důvodů a předloží kopii dokladu od lékaře, a to vždy nejpozději do 1 týdne od začátku konání kurzu na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz, může si zvolit náhradní termín objednaného kurzu, nebo jiný kurz, nejdéle do 1 roku od data podání přihlášky, případně přenechat účast na kurzu jinému účastníkovi. Účastníkovi (objednateli) nevzniká nárok na vrácení ceny kurzovného.
  • Při stornováním přihlášky ze strany objednatele později než 30 dnů před začátkem konání kurzu účtuje provozovatel následující poplatky: stornování v termínu více než 29 dní před zahájením kurzu: 20 % z ceny kurzu, stornování v termínu 10-28 dní před zahájením kurzu: 50 % z ceny kurzu, stornování v termínu pod 10 dní před zahájením kurzu: 70 % z ceny kurzu. Částka po odečtení storno poplatků podle smluvních podmínek bude vrácena na účet objednatele do 30 dní potvrzení storna kurzu.
  • Storno poplatek představuje paušální plnění včetně případné náhrady škody bez přímé souvislosti s jakoukoliv službou poskytovanou za protiplnění.
  • Je možné objednat na kurz místo objednatele náhradní osobu, v tomto případě se cena kompenzuje (převede se na nového objednatele). Tuto skutečnost je povinen objednatel sdělit provozovateli písemně.
  • Nedostaví-li se objednatel kurzu či příjemce služby bez omluvy (omluvu je nutné zaslat nejpozději do 7 pracovních dní od absence a dodat lékařské potvrzení na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz) a nezruší účast na kurzu podle bodu 4 nebo 5, VI odstavce, tak je plnění považováno za vyčerpané a objednateli neplyne nárok na náhradní plnění a vrácení rezervačního poplatku (ceny kurzovného). Při zrušení kurzu ze strany objednatele a zrušení účasti na kurzu dle výše uvedených smluvních podmínek pro pořádání kurzů, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek v plné výši kurzovného – ceny za kurz, na který mu vzniká nárok v této paušální částce. Storno poplatek představuje paušální plnění včetně případné náhrady škody bez přímé souvislosti s jakoukoliv službou poskytovanou za protiplnění.
  • Od smlouvy může objednatel odstoupit, jen jestliže je to stanoveno v těchto Smluvních podmínkách pro pořádání kurzů a za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami.
  • Typ dlouhodobých kurzů (profesní/rekvalifikační) a počet výukových hodin na dlouhodobých kurzech (profesních a rekvalifikačních) je stanoven v e-mailu, který student obdrží po zápisu společně s údaji k platbě a uhrazením zálohy se student závazně zapisuje na tento typ kurzu. Počet výukových hodin je stanoven typem kurzu a datum ukončení kurzu je stanoven v e-mailu, který obdrží student po zápisu. Pokud student nejpozději na první vyučovací hodině potvrdil volbu typu kurzu – REKVALIFIKAČNÍ, tak je povinen se přihlásit na další učební bloky v rámci individuálních kurzů, tak aby byla splněna časová dotace podle MŠMT 300 hodin a to formou zápisu na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz nebo písemně na provozovně provozovatele (zápis dalších učebních bloků není prováděn automaticky). Pokud nejpozději do 14 dní po začátku kurzu nepodal přihlášku na typ kurzu "rekvalifikační", tak zůstává studentem profesního kurzu. Tato případná změna nemá vliv na cenu zaplacení smluvní kurzu!!!.
  • Odstoupení od smlouvy objednatelem se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Občanský zákoník a nedotýká se práva na zaplacení smluvní pokuty (storno poplatků), popř. ceny kurzu, pokud nebyla účast zrušena podle podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách.

VII. Reklamace – reklamační protokol a reklamační řád, mimosoudní řešení sporů

  • V případě, že má účastník kurzu dotazy nebo připomínky k plnění kurzu ze strany provozovatele, je povinen o tomto informovat provozovatele písemně na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz a včas, "bez zbytečného odkladu" a vyžádat si případné vysvětlení, nebo nápravu. Na jakékoliv reklamace bez předchozího postupu a zejména až v době, blížící se ukončení kurzu nebo po složení profesní zkoušky, nebude brán ze strany provozovatele zřetel. Za reklamaci nelze považovat ústní vyjádření, reklamaci je nezbytné poslat písemně e-mailem na: kosmetika@teintstudio.cz, popř. poštou na adresu níže uvedenou.
  • Důvodem reklamace nemohou být používané studijní materiály, skutečnost, že v kurzu byl vyměněn lektor, a časová dispozice výuky. Důvodem reklamace také nemohou být skutečnosti, které byly studentovi známé před vznikem smluvního vztahu, např. místo výuky, cena za výuku a podobně.
  • Je-li reklamace uznána za oprávněnou, dodavatel zajistí nápravu vad na vlastní náklady.
  • REKLAMAČNÍ PROTOKOL – prosím do e-mailu uveďte vždy vaše jméno a příjmení, kurz, kterého se reklamace týká, znění reklamace, požadovaný způsob řešení reklamace, datum reklamace, adresu, na kterou si přejete zaslat vyjádření k reklamaci. Reklamaci zašlete na e-mail: kosmetika @teintstudio.cz, ve výjimečných případech poštou na adresu: Školící centrum Teint s.r.o., Dobrovského 1762/22, 276 01 Mělník. Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
  • Mimosoudní řešení sporů je možno uplatnit u České obchodní inspekce na www.coi.cz.

VIII. Závěrečná ustanovení

  • Veškeré texty, ilustrace, grafika a fotografie obsažené v materiálech a na internetových stránkách a dalších, prezentované na kurzech podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo používány dále bez výslovného písemného souhlasu provozovatele.
  • Účastník účastí na kurzu souhlasí s pořizováním obrazové a zvukové dokumentace a zveřejňováním k marketingovým účelům provozovatele. Pokud účastník kurzu s tímto pořizováním a zveřejňováním nesouhlasí písemně požádá o nepořizování a nezveřejňování zvukové a obrazové dokumentace před zahájením kurzu na adrese: Školící centrum Teint s.r.o., Dobrovského 1762/22, 276 01 Mělník.
  • Na kurzech je zakázáno fotit, pořizovat jakékoli video nebo audio nahrávky.
  • Fotografie použité v informačních a marketingových materiálech jsou pouze informační a mohou se ve skutečnosti lišit.
  • Objednatel či příjemce služby je povinen neprodleně oznámit provozovateli jakékoliv změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na poskytnutí služby.
  • Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí obecně platnými právními předpisy v platném znění.
  • V případě jakéhokoliv dotazu k výše uvedenému textu kontaktujte prosím provozovatele.
  • Provozovatel shromažďuje osobní údaje pouze v rozsahu tzv. oprávněného zájmu a zákonné povinnosti. Osobní údaje jsou uchovávány na provozovně provozovatele a chráněny proti zneužití.
  • Veškerou korespondenci je nezbytné zasílat na e-mail: kosmetika@teintstudio.cz nebo datovou schránkou nebo na korespondenční adresu: Školící centrum Teint s.r.o., Dobrovského 1762/22, 276 01 Mělník. Korespondenci zasílejte vždy na jméno společnosti.

Tyto obchodní podmínky platí do odvolání od 1. 1. 2024.

Za provozovatele: Radka Babická, jednatelka společnosti, tel. 797 996 549.